Bryggföreningens gästbok

Tack för att du besöker vår hemsida! Klicka på den blåa knappen och plita ned några rader, bifoga gärna ett foto.
Skrivet av Johanna, den 7. sep, 2020
Var där i sommras. Kommer tillbaka nästa år!
Skrivet av Hanna, den 13. aug, 2020
Superfint ställe & brygga vid Vättern!
Skrivet av juanita Shumaker, den 6. nov, 2018
Fantastisk plats.

Bästa välsignelsen.
Skrivet av M, den 1. aug, 2018
Jättefin sida

Facebook: Marianne bjärgrim

Vänner sökes
Hej igen

Skickar över en stor bukett med vackra blommor till er och en stor påse med pepparkakor samt lussekatter.

Ni är underbara snälla mot mig.
Tusen tack.

Hej Inger och bästa Bastedalens Bryggförening
Tusen tack för era fina snälla ord till mig.
Precis, jag längtar också till att snö ska komma. Snön får gärna komma lagom till julafton, en eller två dagar före är lagom. Gillar inte skotta snö, inte om det är massor som det var förra året och året dessförinnan. Förra året kom snön i November här på västkusten. Snö är vackert. Det lyser upp i mörkret blir mycket ljusare ute. Härligt att höra när det knarrar under skorna när man går. Ha en toppenfin andra advent ni med. Kram.

Obs! Jag ska strax skaffa ny gästbok är bäst att tillägga, denna som jag har nu rymmer snart inte fler inlägg, maxantalet är 4 000 stycken. Ni är alltid välkomna åter. Må så gott.
Hej igen

Ville bara önska er en underbar härlig och fin andra advent som kommer.

Gillar eran hemsida mycket.
Ha det så jättebra allesammans.
Var rädda om er.
Tänker på er.

Vänliga snälla hälsningar
Skrivet av Marina, den 29. nov, 2011
Hej

Tittar in en stund till er och önskar er en underbar fin vecka. Var rädda om er.

Vänliga snälla hälsningar
Skrivet av Marina, den 25. nov, 2011
Hej till er i Bastedalens Bryggförening
Tusen tack desamma. Ja, vintern kom tidigt förra året, ungefär mitten i November förra året 2010, min mamma för dagbok och skriver i en 5-årskalender över viktiga händelser som är värt att minnas.

Här är det dimmigt i natt, duggregnar. Vackert med alla ljus nu i höst, det lyser upp i tillvaron. Igår var det exakt en månad kvar till julafton på tanke på gårdagens datum. Mars månad är långtråkig och kall ofta tycker jag. Då man längtar till våren. Har gått massor med hundkurser detta år och det blir nya till nästa år.

Skulle uppskatta mycket om ni kollar en extra gång så det blir rätt www-adress till eran hemsida när ni skriver i formuläret för eran hemsida, det blev något fel denna gång. Fick upp "Sidan kan ej visas" när jag tryckte på eran medskickade länk. Vet att det blir fel ibland, det är lätt hänt.
Rätt hemsideadress är http://www.bastedalensbryggforening.se

Önskar er en fin December månad, ni är guld värda för mig.
Skrivet av Marina, den 24. nov, 2011
Hej

Tittar in åter igen och söker kontakt med er som äger denna hemsida med tillhörande gästbok.

Önskar er en härlig Torsdag.
Ha en fin första advent på Söndag.

Många OMTÄNKSAMMA vänliga hälsningar från mig som bryr mig om andra medmänniskor
Skrivet av Marina, den 1. nov, 2011
Hej igen
Tittar in och önskar er en fin och färgstark vacker höst. Är allt bra med er? Livet går vidare hos mig. Ha en fin onsdag och vecka. Må så gott.

Vänliga snälla trevliga hälsningar
Skrivet av Bosse, den 4. okt, 2011
Min tanke, är att köpa ett litet fartyg 26x4 x1.8 meter och ha som bostadsbåt någon stans i Vättern vinter tid! Fartyget är en lustyackt o inget vrak, hon kommer att kosta mig omk. 3 miljoner Skr. vill kunna få tillgång till landström o slamtömningsbil. Klart jag betalar för mig vad det kostar. Fartyget är byggt 1971 i Hamburg o ombyggt på 90 talet för 20 miljoner Skr. Har 2 st. MTU V8:or till Maskiner på totalt 1700 Hk. Hör av mig om och när det blir aktuellt.
Skrivet av Bosse, den 4. okt, 2011
vill ha hjälp med namnen på skutorna som gick i Göta kanal + bilder på dessa. kan du hjälpa mig?
Skrivet av Marina, den 28. aug, 2011
Hej snälla Inger
Tusen miljoner tack att du, ni äntligen hörde av dig. Hade inte fått ett enda livstecken från er sedan 16:e Februari 2011 och äntligen fick jag meddelande från er. Bättre sent än aldrig. Tusen tack snälla DU för dina levande ord i min gästbok. Nu vet jag att du, ni lever. Du ska veta så mycket detta betyder för mig. Nu släppte en stor sten, klump ner från mitt hjärta. Nu behöver jag inte oroa mig längre. Tänkt och saknat er varenda dag sedan början av detta år 2011.

Min sommar har varit bra för övrigt. Varit på bröllop i sommar. Nu har hundkurserna börjat igen för mig och hunden Bella.

Önskar en underbar ljuvlig och härlig fortsättning av sensommaren och en mysig höst. Tack ännu en gång att du skrev tillbaks. Värdesätter det oerhört mycket. Det betyder så mycket. En sten har fallit från mitt hjärta nu när jag fick ett livstecken som betyder så enormt mycket. Tack Inger. Du är alltid välkommen åter.

Skrivet av Marina, den 17. aug, 2011
Hek

Tittar in och önskar er en fin och trevlig Onsdag. Saknar er oerhört mycket. Undrar om det kanske har hänt något. Är orolig för eran skull. Ha en bra fortsättning.

Senaste kommentarer

24.04 | 15:21

Om Råbocken Elgen. Det finns många berättelser om henne på internet. Hennes namn när hon sjönk 1997 (obs) var Riktor.

04.03 | 13:38

Ring och tala med PO Persson som äger hamnen. Finns inga särskilda gästplarser, men kan oftast ordnas ändå.
Mvh Inger Larsson.

28.02 | 22:46

Går det lägga till för gästande båtar i hamnen. Var finns mer info?
Bok om "Sveriges stora sjöar" på gång med sida om Bastedalen!

24.07 | 14:45

All information om båtplatser får du via P-O Persson, hamnens ägare.
Hans mail o telefonnummer finner du på hemsidan.
Ursäkta ett sent svar.