Inköp

Nytt!

Vi försöker att köpa in lite bra saker till föreningen. Förra året inköptes en högtryckstvätt som finns för medlemmarna att låna. Den står i ladan.

Kom ihåg att den ska LIGGA ned när ni använder den!
Finns att låna för medlemmarna!

Paryt party

Vårt senaste inköp; ett stycke partytält!

Vi vet alla att vädrets makter inte alltid är med oss, otaliga är tillfällena då regnet öst ned. Senast förra Midsommar fick vi oss en skvätt när vi dansade...
Nu kan det regna bäst det behagar, nu kan vi hålla oss torra!

Väl mött!
Det är ett allt större intresse från bryggföreningens medlemmar att låna "vårt" partytält. Det är bara kul att det kommer till användning. Det som nu behövs är rutiner för att boka tältet. Jag föreslår att den som vill boka tältet använder sig av den almenacka som sitter bakom glaset på anslagstavlan som sitter på båthuset. Samma almenacka som vi bokar båthuset på. Skriv i ert namn och "tält" Upplysningsvis kan jag meddela att tältet är bokat fram till söndag efter Midsommar. Till sist: den som är intresserad av att låna tältet får själv ordna med bokningen, det är inget jag åtar mig. Kanske skulle man kunna kunna ordna det via hemsidan? Får undersöka saken.

Skriv en kommentar: (Klicka här)

123minsida.se
Bokstäver kvar: 160
OK Skickar...
Se alla kommentarer

Hej! Undrar vilket datum städdagen är i höst!

Hej
Kan man gå med i klubben för att få tillgång till rampen? Gäller liten båt med liten u-bordare (6hk). Bryggplats ej nödvändig.
MVH Anders

Till Tommy Bengtsson.
Du har talat med PO om båtplats, då har du talat med rätt person. Det är PO om har hand om båtplatserna, inte jag.

2017 har mottagit 2
Du gillar den här sidan
Hej!
Prova att göra en egen webbsida precis som jag.
Det är enkelt och du kan prova helt gratis.
ANNONS